Možnosti doručenia

Možnosti doručenia

 

 

  • Zadarmo pri nákupe nad 59 , inak cena 8  + 1,5 dobierka
  • Objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej spoločnosti PPL.
  • Tovar bude doručený do druhého pracovného dňa.
  • Pred doručením Vás bude kontaktovať kuriér a dohodne si s Vami presné miesto a čas doručenia.
  • Pri využití tohto spôsobu dopravy je nutné zadávať telefónne číslo, na ktorom ste zastihnuteľný.
  • Prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky. V prípade akéhokoľvek poškodenia zapíšte toto zistenie do protokolu vodiča pri podpise prijatí zásielky. V prípade pochybností o stave obalu alebo zásielky máte možnosť zásielku odmietnuť. V takom prípade nás ihneď informujte.
  • Ak zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovacou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.
  • V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že jej obsah je poškodený, kontaktujte zákaznícku linku +420 277 002 360.

  • Zdarma pri nákupe nad 59 €, inak cena za dopravu: 6 €, dobierka 1 €
  • Tovar je je doručený prostredníctvom Slovenskej pošty.
  • Tovar bude doručený najneskôr do 4 pracovných dní.
  • V prípade, že Vás doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na príslušnej pošte, s tým, že do schránky vám bude vložená informácia o uložení zásielky.
  • Na pošte bude balíček uchovaný k prevzatiu maximálne 6 dní.
  • Objednávku zasielanú Slovenskou poštou možno uhradiť pri prevzatí zásielky tzv. Na dobierku, prípadne pred odoslaním online kartou cez platobnú bránu GoPay
  • Prosíme, skontrolujte pri preberaní zásielky stav obalu zásielky. Ak zásielka vykazuje chyby, rozbaľte ju iba v prítomnosti dopravcu. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme si dohovorili ďalší postup.
  • Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie, či stratu obsahu neskôr, môžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a Slovenskou poštou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.
  • Ak zásielka žiadne vady nevykazuje, nie je dopravca povinný vyčkať otvorení zásielky.
  • V prípade, že prevezmete zásielku a až po otvorení zistíte, že jej obsah je poškodený, kontaktujte zákaznícku linku Slovenskej pošty a to na čísle 0850 122 413. Reklamáciou poškodenej zásielky je možné uplatniť spätne a to až 3 dni.

  • Zdarma pri nákupe nad 59 €, inak cena 3 €, dobierka + 1 €
  • Objednaný produkt je doručený prostredníctvom služby Zásilkovna
  • Tovar bude doručený najneskôr do 3 pracovných dní
  • Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto obdržíte SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.
  • Pri využití tohto spôsobu dopravy je nutné zadávať telefónne číslo a email.
  • Doručené tovar si môžete priamo na výdajnom mieste rozbaliť a prípadne vrátiť späť ak zistíte poškodenie.

Váš tím PROFISKIN.sk